Δεν άντεξε περισσότερο από 15 λεπτά της συζήτησης για τον ΟΑΣΘ ο Γιάννης Μπουτάρης στη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που κράτησε πάνω από 6 ώρες! Ο δήμαρχος αποχώρησε από την πρώτη τοποθέτηση του  προέδρου του ΟΣΕΘ Κώστας Αμπατζα και δεν ξαναφάνηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Απών ήταν και  ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Εντάξει», βουλευτής  Θεσσαλονίκης, Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος απουσίαζε λόγω υποχρεώσεων στις Βρυξέλλες. Σχετικά με το θέμα του ΟΑΣΘ  ο κ. Καλαφάτης σε γραπτή δήλωση του ανέφερε:  «Ζητάμε εξηγήσεις για την ταλαιπωρία που υφίστανται τους τελευταίους μήνες οι συμπολίτες μας. Δεν είμαστε ούτε δικαστές, ούτε ελεγκτές. Είμαστε, όμως, προασπιστές βασικών δικαιωμάτων των συμπολιτών μας, εδώ στη Θεσσαλονίκη. Δικαιωμάτων, όπως αυτό που αφορά την ασφαλή, γρήγορη και οικονομική μετακίνηση των συμπολιτών μας, με το μοναδικό μέσον μαζικής συγκοινωνίας που διαθέτει η πόλη»

Επαρκείς εξηγήσεις δεν δόθηκαν, αφού  πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Παππάς προτίμησε να τοποθετηθεί με οικονομικά στοιχεία στο καθεστώς που παρέλαβε από την προηγούμενη διοίκηση του Οργανισμού και όχι στις προοπτικές και στο μέλλον των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.  Ήταν η ιδία τοποθέτηση του που ανέπτυξε πρόσφατα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής η οποία  εξέταζε την κρατικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης. Στη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του Δ.Σ. η διαδικασία ήταν διαφορετική, αφού οι δημοτικοί συμβουλίου είχαν την ευκαιρία να ζητήσουν επίμονα εξηγήσεις για τη σημερινή εικόνα του Οργανισμού.

Η πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων σφυροκόπησε με δεκάδες ερωτήσεις τον κ. Παππά για την ανεπάρκεια του ΟΑΣΘ, για τις καθυστερήσεις των δρομολογίων, για τα προβλήματα του επιβατικού κοινού και όπως ανέφερε ο Γιάννης Δελλής από τη Λαϊκή Συσπείρωση «στην πραγματικότητα η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ ήταν μια γέφυρα για την ιδιωτικοποίηση των πιο κερδοφόρων γραμμών».

Περισσότερο διαβασμένος φάνηκε ο δημοτικός σύμβουλος Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο οποίος αμφισβήτησε τα στοιχεία που παρέθεσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ τονίζοντας ότι «η πόλη βιώνει καθημερινά τον χειρότερο εφιάλτη της στις αστικές συγκοινωνίες»

Τέλος αίσθηση προκάλεσε η τοποθέτηση του Κωνσταντή Σεβρή της παράταξης «Μένουμε Θεσσαλονίκη» σχετικά τον ρολό της νέας διοίκησης του ΟΑΣΘ η οποία όπως τόνισε «αντιγράφοντας την κρατική εξουσία διοικεί παρελθοντολογώντας». Και πρόσθεσε: « Αν λειτουργεί ως μεσίτης κάνει καλά τη δουλεία της. Οι πολίτες έχουν γνωρίσει το παλιό, έχουν γνωρίσει και την συριζέικη εκδοχή της».

Συνολικα πηραν τον λόγο 16 δημοτικοί συμβουλοι από ολες τις παρατάξεις.

Την προσωρινή διακοπή του δημοτικού συμβουλίου προκάλεσε η ένταση μεταξύ μικρομετόχων του ΟΑΣΘ και του προέδρου του Οργανισμού, Στέλιου Παππά τον οποίο κατηγόρησαν  ότι λέει ψέματα εις βάρος τους και του επιτέθηκαν λεκτικά. Η ένταση ανάγκασε την πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου κ. Γούλα να διακόψει  τη συνεδρίαση του για μερικά λεπτά.

Ίσως η μοναδική είδηση που βγήκε από τη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου  ήταν η προσφυγή στη δικαιοσύνη για απαξίωση της δημόσιας περιουσίας, λόγω ελλιπούς συντήρησης των αστικών λεωφορείων από την προηγούμενη διοίκηση, που προανήγγειλε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Στ. Παππάς.

Α.Μ.