Ως μεγάλη οικονομική «πληγή» για τους Θεσσαλονικείς περιγράφει ο κ. Θεόδωρος Καράογλου την κατασκευή των πλευρικών διοδίων σε Νέα Μάλγαρα και Χαλάστρα.

Σε ερώτηση που κατέθεσε στον  υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ο βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας προειδοποιεί ότι η λειτουργία των διοδίων δεν θα επιβαρύνει μόνο οικονομικά τους διερχόμενους οδηγούς, αλλά και το οδικό δίκτυο του Δήμου Δέλτα. Και αυτό γιατί, όπως εξηγεί, πολλοί οδηγοί θα αναζητήσουν εναλλακτικές οδούς εντός της κατοικημένης περιοχής, προκειμένου να μην καταβάλλουν το αντίτιμο.

«Τέτοιες εισπρακτικές πολιτικές από πλευράς της κυβέρνησης που ζημιώνουν κυρίως τους επαγγελματίες και τον αγροτικό κόσμο της περιοχής», σημειώνει ο κ. Καράογλου, «είναι καταδικαστέες από το σύνολο των συμπολιτών μας».

Προτρέπει δε το αρμόδιο υπουργείο «να επανεξετάσει την απαράδεκτη απόφαση για την κατασκευή πλευρικών διοδίων σε Ν. Μάλγαρα και Χαλάστρα», καθώς και να λάβει σοβαρά υπόψη την πρόταση του Δήμου Δέλτα για «τη μετακίνηση τους κατά 1,5 χιλιόμετρο προς Αθήνα, πριν τα διόδια των Ν. Μαλγάρων».

Εάν παρόλα αυτά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιμείνει στην απόφασή του, ο κ. Καράογλου προτείνει στον κ. Σπίρτζη να επιτρέψει την ελεύθερη διέλευση των κατοίκων του Δήμου Δέλτα από τους συγκεκριμένους σταθμούς διοδίων.

 

 

Χρήστος Τσαλικίδης