Πραγματοποιήθηκε χθες συνάντηση μεταξύ του Σωτήριου Θεοφάνη, Προέδρου του Δ.Σ και Διευθύνοντος Συμβούλου της Ο.Λ.Θ. Α.Ε και του υποψήφιου δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα, ο οποίος συνοδεύονταν από τους Δημήτριο Μήτρου, Αντώνιο Ηλία και Αλέξανδρο Μούστρα, μέλη της παράταξης «ΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ».

Ο πρόεδρος του Δ.Σ κ. Θεοφάνης αφού παρουσίασε το αναπτυξιακό πλάνο της Διοίκησης του Ο.Λ.Θ  αναφέρθηκε στα πεπραγμένα της και παρέθεσε σειρά στοιχείων που αποδεικνύουν την ανοδική τροχιά. Ανέφερε χαρακτηριστικά πως «έχει ενισχυθεί ο μηχανολογικός εξοπλισμός, έχει βελτιωθεί η ανταπόκριση του λιμένος ως προς τον μέσο χρόνο αναμονής των πλοίων και υπάρχει αναπτυξιακή στρατηγική δημιουργίας εμπορευματικών κέντρων σε γειτονικές βαλκανικές χώρες». Δεν παρέλειψε να αναφερθεί σε ανοιχτά ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν ή να προχωρήσουν και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων συγκεκριμένα στα 4 κτίρια της πρώτης προβλήτας που έχουν παραχωρηθεί στο Δήμο.

Από την πλευρά του ο κ. Ζέρβας τόνισε πως «η ιστορία της πόλης είναι συνυφασμένη με το λιμάνι. Η πρόοδος του λιμανιού συνδέεται άρρηκτα με την πρόοδο και την ανάπτυξη της πόλης. Το λιμάνι είναι ίσως μαζί με το αεροδρόμιο οι σημαντικότερες υποδομές της». Αναφερόμενος στα ζητήματα σύνδεσης του λιμανιού τόνισε πως «η αγωνία μας εντοπίζεται στην άμεση ολοκλήρωση της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης ώστε να αξιοποιηθούν όλες οι δυνατότητες. Αυτό προϋποθέτει ολοκλήρωση όλων των προβλεπόμενων επενδύσεων ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος».Ειδική μνεία έγινε και στο ζήτημα της κρουαζιέρας καθώς όπως επισήμανε «η τόνωσή της συνεπάγεται την ανάπτυξη συνολικά της οικονομικής δραστηριότητας της πόλης. Σε αυτήν την προσπάθεια ο δήμος έχει πολύ σημαντικό ρόλο να επιτελέσει».

Σε ό,τι αφορά στη σχέση του Οργανισμού με την πόλη, οι δύο άνδρες συμφώνησαν πως αποτελεί στόχο η ενσωμάτωση του πρώτου στην κοινωνική και οικονομική ζωή της Θεσσαλονίκης μέσα από κοινές δράσεις των δύο φορέων. Ο κ. Ζέρβας συμπλήρωσε πως «η πρότασή μας κινείται σε μία κατεύθυνση δημιουργίας ενός νέου πλαισίου και μοντέλου συνεργασίας για τις χρήσεις των κτιρίων και του χώρου, με πολιτιστικό και καλλιτεχνικό χαρακτήρα προς όφελος των πολιτών».