Με ερώτηση που κατέθεσε την Τετάρτη (22/8) στους υπουργούς Οικονομικών και Οικονομίας –  Ανάπτυξης, ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ καλεί την κυβέρνηση να σταματήσει να απαξιώνει τις προοπτικές ανάπτυξης της Μακεδονίας και του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει ο κ. Καράογλου, με μια αιφνιδιαστική απόφαση η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσιονομικού Ελέγχου ακυρώνει τον πρωταγωνιστικό διαμετακομιστικό ρόλο που διαδραματίζει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, κρατώντας το κλειστό για τουλάχιστον 12 ώρες κάθε ημέρα, υποχρεώνοντας εξαγωγείς, βιομήχανους, ναυτικούς πράκτορες και εκτελωνιστές να  στραφούν προς τα λιμάνια γειτονικών χωρών προκειμένου να διακινήσουν τα προϊόντα τους.

«Απειλούν με αφανισμό τους Έλληνες εξαγωγείς»

Μετά την κατάθεση της σχετικής ερώτησης στη Βουλή, ο βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ φτάσαμε στο σημείο η Ελλάδα να κινδυνεύει από την κυβέρνησή της. Η ανεξήγητη απόφαση της ΑΑΔΕ να καταργήσει τη νυχτερινή βάρδια στον ΟΛΘ προκαλεί σοβαρές δυσλειτουργίες στο δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ Βουλευτής Β ́ Θεσ/νίκης – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Αρ. πρωτ.:

Θεσσαλονίκη 22 Αυγούστου 2018

Προς Υπουργούς:

– Οικονομικών – Οικονομίας & Ανάπτυξης

ΕΡΩΤΗΣΗ

«Πλήγμα η κατάργηση της Γ’ βάρδιας στον ΟΛΘ»

Τεράστιο πλήγμα στην εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας και στην αναπτυξιακή πορεία της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, αποτελεί η απόφαση της ΑΑΔΕ να καταργήσει την Γ ́ βάρδια του τελωνείου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ως εκ τούτου το κατεξοχήν εξαγωγικό λιμάνι της χώρας θα παραμένει κλειστό για 12 ώρες κάθε ημέρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξαγωγική δραστηριότητα. Η πρωτοφανής απόφαση της αρμόδιας Ανεξάρτητης Αρχής έχει δημιουργήσει έντονο προβληματισμό στους φορείς της πόλης και στην επιχειρηματική κοινότητα της Θεσσαλονίκης, καθώς οι επιπτώσεις για την οικονομία της περιοχής θα είναι δυσμενείς. Με την απόφαση αυτή απαξιώνεται το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, και συρρικνώνεται η αναπτυξιακή δυναμική που μπορεί να διαδραματίσει ως εξαγωγική πύλη της Ευρώπης.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί πύλη εισόδου και εξόδου διεθνών φορτίων. Με την κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας τα προβλήματα που δημιουργούνται είναι τεράστια και οι δυσλειτουργίες θα επιφέρουν σημαντικό «χτύπημα» στις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Το αρμόδιο Υπουργείο εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν ενήμερο για την κατάσταση που είχε διαμορφωθεί, αλλά η αδιαφορία και η απραξία οδήγησε στα σημερινά αποτελέσματα, υπονομεύοντας το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, που αποτελεί σημαντικό διαμετακομιστικό κέντρο.

Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

– Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν τα αρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα τεράστια προβλήματα, που δημιούργησε η απόφαση της ΑΑΔΕ να καταργήσει την Γ ́ βάρδια στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης;

-Ο- ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ

Μητροπόλεως 1, 105 57 Αθήνα, Τηλ: 2103709321-2 Μοναστηρίου 13, 546 27 Θεσσαλονίκη, Τηλ:2310525545, Φαξ:2310525547 Κιν: 6944770782, info@karaoglou.gr

 

Χρήστος Τσαλικίδης