Η Κέιτ  Μπλάνσετ θα αναλάβει προσωπικά την προώθηση της ταινίας στην Αμερική και τα φετινά Όσκαρ, μέσω της εταιρείας παραγωγής της, Dirty Films (στην οποία είναι συνέταιρος με τους Αντριου Απτον και Κόκο Φρανσίνι).

Ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής του 77ου Φεστιβάλ Βενετίας, η Κέιτ Μπλάνσετ, είδε τα  «Μήλα» και εξέφρασε τον θαυμασμό της.

Από τότε, ξεκίνησαν μία επικοινωνία με τον Χρήστο Νίκου για συνεργασία, η οποία μοιάζει να ευοδώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο .

Η εν λόγω ελληνική ταινία έχει σημειώσει σερί επιτυχιών όπως η επιλογή της ως το επίσημο άνοιγμα των Οριζόντων του 77ου Φεστιβάλ Βενετίας, την επιτυχία της στο φεστιβάλ του Telluride στην Αμερική, τη διανομή της σε πάνω από 30 χώρες καθώς και τα διθυραμβικά σχόλια του διεθνούς τύπου μετά τις πρεμιέρες της στη Βενετία και το Τορόντο.

Στόχος, όπως αναφέρει στο αποκλειστικό ρεπορτάζ του Deadline είναι να συνδεθεί το όνομά της, η υπογραφή της, η επιρροής της με την πιθανή οσκαρική πορεία της ταινίας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Η Μπλάνσετ θέλει να την παρουσιάσει δυναμικά στα οσκαρικά screenings και να την φέρει στην πεντάδα της Καλύτερης Διεθνούς (πρώην «ξενόγλωσσης») Ταινίας.

«Τα «Μήλα» είναι μία πρωτοποριακή, αξέχαστη κινηματογραφική εμπειρία» δήλωσαν οι Μπλάνσετ, Απτον, Φρανσίν

H υπόθεση: Ενας 35χρονος άντρας (Άρης Σερβετάλης) τριγυρίζει στο διαμέρισμά του με εμφανή σημάδια κατάθλιψης. Κλείνει την πόρτα πίσω του και βγαίνει στο δρόμο.

Από αυτό το σημείο και μετά, δε θυμάται τίποτα. Γιατροί τον περιμαζεύουν και τον οδηγούν σε ένα άσυλο.

Ολοι στα γύρω δωμάτια, γυναίκες και άντρες διαφορετικών ηλικιών, πάσχουν κι αυτοί από αυτή την παράξενη αμνησία που έχει πάρει διαστάσεις πανδημίας.

Οι κάτοικοι της Αθήνας ξεχνούν – ποιοι είναι, που μένουν, ποιοι τους αγαπούν. Μήπως επειδή κανείς πια δεν αγαπά κανέναν;

Ο άντρας θα πάρει μέρος σ’ ένα πείραμα μίας θεραπεύτριας που θέλει τους ασθενείς να αναλαμβάνουν τη ζωή τους από την αρχή.

Τους βάζει ασκήσεις/αποστολές στον έξω κόσμο και τους ζητά να τραβούν polaroid φωτογραφίες από τις νέες τους εμπειρίες.

Ο άντρας ακολουθεί μουδιασμένος τις οδηγίες, γνωρίζεται και με μία κοπέλα που κάνει και η ίδια το ίδιο πρόγραμμα.

Ολοι προσπαθούν να πιαστούν από κάπου, να ξαναθυμηθούν, η ζωή να αποκτήσει ξανά νόημα.

Το μόνο που μοιάζει να του δίνει μία οικεία αίσθηση χαράς κι ασφάλειας;

Τα μήλα που αγοράζει από τον γειτονικό μπακάλη. Οταν τα γεύεται κάτι ακουμπά στο παρελθόν του

Τα «Μήλα» είναι μία παραγωγή του Ηρακλή Μαυροειδή (Boo productions), μία συμπαραγωγή Ελλάδας, Πολωνίας, Σλοβενίας.

Ο Χρήστος Νίκου έχει εργαστεί ως βοηθός σκηνοθέτη σε πολλές ταινίες, όπως ο «Κυνόδοντας» του Γιώργου Λάνθιμου και το «Πριν τα Μεσάνυχτα» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ.

Πρόσφατα υπέγραψε με την CAA, ένα από τα μεγαλύτερα πρακτορεία της Αμερικής, και εκπροσωπείται από τον μάνατζερ Jerome Duboz ο οποίος εκπροσωπεί ανάμεσα σε άλλους, σκηνοθέτες όπως ο Μπονγκ Τζουν-χο («Παράσιτα»).

Στα επόμενα σχέδιά του είναι η πρώτη αγγλόφωνη ταινία που βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης σε συνεργασία με την CAA.

Πηγή αρχικής φωτογραφίας : ΑΠΕ ΜΠΕ