Η μέτρηση των μετρήσεων SEO είναι απαραίτητη για την απόδειξη της αξίας των προσπαθειών και των βελτιστοποιήσεών σας.

Είναι το κλειδί για να λαμβάνετε προϋπολογισμό από υπάρχοντες πελάτες και στελέχη, να προσελκύετε νέους, να δικαιολογείτε τις δαπάνες SEO και να διατηρείτε ευχαριστημένους τους τρέχοντες πελάτες σας.

1. ROI (Return of Investment)

Πολλές μάρκες προστατεύουν τους προϋπολογισμούς τους και παρακολουθούν κάθε ευρώ που ξοδεύουν στο μάρκετινγκ.

Ο υπολογισμός του ROI του SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να δικαιολογήσετε την ύπαρξή σας και όλα ξεκινούν από τους επιχειρηματικούς στόχους. Εάν είστε επωνυμία ηλεκτρονικού εμπορίου που πωλεί εκτυπωτές και ο στόχος σας είναι να αυξάνεστε κατά 30% από έτος σε έτος, θα χρειαστείτε μια στρατηγική που να επιτυγχάνει αυτόν τον στόχο.

Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να γνωρίζετε ορισμένες πληροφορίες ανάλογα με το πώς κερδίζει χρήματα ο πελάτης σας, π.χ. ηλεκτρονικό εμπόριο, δημιουργία δυνητικών πελατών κ.λπ., για να αποδείξετε την απόδοση επένδυσης (ROI).

  • Μέση αξία παραγγελίας
  • Ποσοστά μετατροπής
  • Τρέχουσα κατάταξη και κίνηση
  • Δαπάνες SEO

ROI = (Οργανική επισκεψιμότητα * Ποσοστό μετατροπής * Μέση αξία παραγγελίας) / Κόστος SEO

Υπολογίστε την εξίσωση τιμής λέξης-κλειδιού για ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου

Έσοδα = Όγκος αναζήτησης * Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων θέσης κατάταξης * Ποσοστό μετατροπής * Μέση αξία παραγγελίας

Έσοδα = Όγκος αναζήτησης * Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων θέσης κατάταξης * Ποσοστό μετατροπής * Ποσοστό απόψεων σε πελάτη * LTV πελατών

Διαβάστε τη συνέχεια εδω