H Ελένη Μαράκη – Μπελαδάκη με όραµα και στόχο την Κρήτη του µέλλοντος στο πλευρό του Σταύρου Αρναουτάκη

Η Ελένη Μαράκη-Μπελαδάκη, μίλησε στο otisimveni.gr για την απόφασή της να θέσει υποψηφιότητα στις Περιφερειακές εκλογές του Οκτωβρίου με το συνδυασμό του Σταύρου Αρναουτάκη «ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ», και όχι μόνο, αλλά ξεδιπλώνει τον ίδιο της τον εαυτό, τις σπουδές της, τα ενδιαφέροντά της, την ίδια της τη ζωή και ό,τι αξιόλογο έχει καταφέρει ως σήμερα.

Η ίδια, αναφέρει:

Η πρόσκληση του Σταύρου  Αρναουτάκη να συμμετάσχω  στην «Εθνική Κρήτης», όπως εύστοχα ειπώθηκε, αποτέλεσε για μένα μεγάλη τιμή και  ταυτόχρονα μεγάλη πρόκληση,  που με επιφορτίζει με ένα  χρέος υψηλής ευθύνης.

Αυτή η πρόσκληση-πρόκληση  με τιμά ως εκπαιδευτικό και  στέλεχος της Εκπαίδευσης,  ως γυναίκα που αγωνίζεται  για την ισότητα ευκαιριών, αλλά και ως ενεργό και  μαχόμενο πολίτη. Πέρα από την τιμή στο πρόσωπό  μου, η πρόσκληση δείχνει τη βαρύτητα που ο Σταύρος  Αρναουτάκης και ο Συνδυασμός «ΚΡΗΤΗ η ζωή μας»  αποδίδει στην Εκπαίδευση και στη σημασία της για  τη σύγχρονη περιφερειακή ανάπτυξη. Παράλληλα,  αναγνωρίζει τη δυναμική του γυναικείου κινήματος  και των αγώνων του για ισότιμη πρόσβαση ανδρών  και γυναικών στα κοινωνικά αγαθά και την ανάπτυξη.

Επιπρόσθετα, αναδεικνύει τη συμμετοχή στα κοινά  του πολίτη που δεν εφησυχάζει, που δεν αποδέχεται  μοιρολατρικά τις εξελίξεις, αλλά παρεμβαίνει και δρα,  αναλαμβάνοντας προσωπικά την ευθύνη του για την  αλλαγή, παρά τις όποιες αντιξοότητες.

Πιστεύοντας βαθύτατα στην ενότητα, την αλληλεγγύη  και τη συνεργασία, θα επιδιώξω να συμβάλλω, με τις  όποιες δυνάμεις και ικανότητές μου, στη συνέχιση  της πετυχημένης πορείας υψηλών στόχων και του  γόνιμου έργου που έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα στην  Περιφέρεια Κρήτης. Η απόφασή μου προέκυψε ύστερα  από ώριμη σκέψη και μετά από συμφωνία με το Σταύρο  Αρναουτάκη στο ότι «η αυτοδιοίκηση είναι ανεξάρτητη  και πρέπει να παραμείνει ανεξάρτητη, έχει ανάγκη από  συνεργασίες, συνέργειες και συμπορεύσεις με όλους  αυτούς που μπορούν να έχουν τα ίδια οράματα με  εμάς». Θα συνεργαστώ με το Σταύρο Αρναουτάκη και το  Συνδυασμό «ΚΡΗΤΗ η ζωή μας» για τον συγκρητισμό,  την ισόρροπη ανάπτυξη και την ενότητα του κρητικού  λαού, στο χώρο της εκπαίδευσης, στο κίνημα για την  ισότητα των φύλων αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία.

Θα αγωνιστώ με την «Εθνική Κρήτης» με όραμα και  στόχο την Κρήτη του μέλλοντος.

Ο αγώνας είναι δύσκολος αλλά «καλός» 

Ως γυναίκα, ως εκπαιδευτικός, ως μαχόμενη ενεργός πολίτης, ζητώ τη στήριξή σας…

Με όραμα και ευθύνη, «με λογισμό και μ’ όνειρο»,  ανταποκρίνομαι στο κάλεσμα του Σταύρου Αρναουτάκη,  να συμβάλλω στον κοινό αγώνα για:

  • προώθηση της ανάπτυξης και της δημιουργικότητας,
  • ανάδειξη της δυναμικής του τόπου μας,
  • ενίσχυση της φωνής της κοινωνίας των πολιτών,
  • ανανέωση με αξιοκρατία, χωρίς διακρίσεις,
  • οικοδόμηση μιας ισχυρής κουλτούρας αξιών,
  • αντιμετώπιση της πολυδιάστατης κοινωνικής κρίσης

Τα βιώματα, οι γνώσεις και οι εμπειρίες μου σχετίζονται με:

  • την αγροτική κοινωνία της γενέτειράς μου, αλλά και τις σύγχρονες συνθήκες ζωής στο αστικό κέντρο,
  • την πολύχρονη ενασχόληση στους χώρους της εκπαίδευσης, της έρευνας και της κοινωνικής προσφοράς,
  • την πολιτιστική κληρονομιά, την παράδοση, τις οικογενειακές και λοιπές αξίες του τόπου μας,
  • τη δυναμική της συλλογικότητας, της καινοτομίας και της δημιουργικότητας σε όλες τις δομές της κοινωνικής ζωής.

Συνενώνω αγωνιστικά τις δυνάμεις μου, για να υψώσουμε την Κρήτη ακόμη πιο ψηλά,  όπως επιτάσσει η ιστορική διαδρομή και η σύγχρονη ταυτότητά της. Σε αυτό το  κάλεσμα δηλώνω παρούσα και ζητώ τη στήριξή σας, ως γυναίκα, ως εκπαιδευτικός,  ως μαχόμενη ενεργός πολίτης.

Η περιφερειακή ανάπτυξη της Κρήτης προχωράει μπροστά όταν:  

  • θεμελιώνεται στην ιστορία, την παιδεία και τον πολιτισμό,
  • οραματίζεται μια κοινωνία ανοικτών οριζόντων,
  • βασίζεται στη μεθοδικότητα και τη συστηματική εργασία,
  • προωθεί τη συμμετοχή όλων των πολιτών, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, με έμφαση στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες,
  • προσφέρει ευκαιρίες στους νέους, αξιοποιώντας τα οράματα και τη δημιουργικότητά τους.

Η Ελένη Μαράκη – Μπελαδάκη, Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Ηρακλείου είναι Δρ. Επιστημών της Αγωγής – Κοινωνιολόγος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης 2ης Ενότητας Ηρακλείου, Πρόεδρος Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών  και Κοινωνικών Επιστημών (Ι.Α.Κ.Ε.)

Έχει καταξιωθεί στην τοπική  κοινωνία του Ηρακλείου για  την πλούσια και αναγνωρισμένη απ’ όλους κοινωνική της δράση  και προσφορά, αλλά και για  την αξιόλογη και σε πολλά επίπεδα άρτια επιστημονική  της συγκρότηση. Έχοντας μια λαμπρή καριέρα στη δημόσια εκπαίδευση, έρχεται να ενώσει τις δυνάμεις της  και να συμβάλλει στην επιτυχή προσπάθεια του  Σταύρου Αρναουτάκη στην Περιφέρεια Κρήτης.

Το who is who της Ελένης Μαράκη-Μπελαδάκη

Είναι η μικρότερη από τις  τρεις κόρες του Παντελή  Μαράκη και της ∆έσποινας  Γιαχνάκη, γεννήθηκε στις  πλαγιές των Αστερουσίων,  στα Καπετανιανά Ηρακλείου  και μεγάλωσε στο χωριό  Παναγιά του ∆ήμου Γόρτυνας.

Είναι παντρεμένη με το δραστήριο  εκπαιδευτικό, γνωστό για τη συνδικαλιστική  του δράση και ∆ιευθυντή της ∆ιεύθυνσης  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, κ Μανώλη  Μπελαδάκη, από τον Ευαγγελισμό του ∆ήμου  Μινώα Πεδιάδος, με τον οποίο έχει δύο κόρες, τη  Νίκη και τη ∆έσποινα.

Σπουδές και επαγγελματική εξέλιξη

Ολοκλήρωσε την εγκύκλια μόρφωσή της στο Γυμνάσιο  Ασημίου και στη συνέχεια  στο Λύκειο του Χάρακα,

  • Είναι πτυχιούχος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ηρακλείου,
  • Πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος ∆ημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων,
  • Πτυχιούχος του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.
  • ∆ίπλωμα διετούς Μετεκπαίδευσης του ∆ιδασκαλείου ∆ημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης,
  • Μεταπτυχιακό ∆ίπλωμα στο Παν/μιο Αιγαίου με θέμα: “Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας“,
  • ∆ιδάκτορας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στις Επιστήμες της Αγωγής.

Οι σπουδές της την οδήγησαν στη ∆ημόσια  Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, την οποία υπηρέτησε όχι  μόνο ως δασκάλα αλλά και ως στέλεχος Εκπαίδευσης.

Για έντεκα συνεχόμενα χρόνια υπηρέτησε με επιτυχία  το θεσμό του Σχολικού Συμβούλου στο Νομό Ηρακλείου,  στη διάρκεια των οποίων διετέλεσε Υποδιευθύντρια  του Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου Κρήτης,  στο οποίο δίδαξε για πολλά χρόνια στα προγράμματα εισαγωγικής επιμόρφωσης των νεοδιόριστων και  αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Υπηρέτησε για τέσσερα  χρόνια ως Προϊσταμένη του Κέντρου Εκπαιδευτικής  και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) Ηρακλείου,  εστιάζοντας το ενδιαφέρον της σε δράσεις και  παρεμβάσεις συμπερίληψης  και ενδυνάμωσης του δημόσιου  σχολείου.  Σήμερα υπηρετεί ως Σύμβουλος  Εκπαίδευσης της 2ης Ενότητας  Π.Ε. Ηρακλείου.

Επιστημονική και Ακαδημαϊκή δραστηριότητα

Στο πλαίσιο των  γενικότερων επιστημονικών  ενδιαφερόντων της,  ως αναγνωρισμένη  επαγγελματίας του χώρου,  διδάσκει στο παράρτημα  Κρήτης της Ανώτατης  Σχολής Παιδαγωγικής και  Τεχνολογικής Εκπαίδευσης  (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) και  συμμετέχει σε προγράμματα  επιμόρφωσης ∆ημοσίων  Υπαλλήλων, που διοργανώνει  το Εθνικό Κέντρο ∆ημόσιας ∆ιοίκησης και  Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.∆.∆.Α.).

Η επιστημονική της καταξίωση είχε ως αποτέλεσμα  να επιλεγεί από το Υπουργείο Παιδείας για την  αξιολόγηση λογισμικών και διδακτικών πακέτων  που χρησιμοποιούνται στη σχολική πράξη. Γενικότερα, τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα διαπολιτισμικής  εκπαίδευσης, νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση,  ειδικής αγωγής και έμφυλων διακρίσεων με  πολλές δημοσιεύσεις σε γνωστά επιστημονικά  περιοδικά και εισηγήσεις σε συνέδρια στην  Ελλάδα, την Κύπρο και άλλες χώρες.

Κοινωνική δράση και συμμετοχή στα κοινά

Είναι Συγγραφέας των Βιβλίων:

  • «Η γυναίκα στην Ιεραρχία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης», εκδ. Μετασπουδή -Σμυρνιωτάκη (2007)
  • «Οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Ειδική Αγωγή», εκδ. Μετασπουδή -Σμυρνιωτάκη (2007)
  • «Οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», εκδ. Μετασπουδή -Σμυρνιωτάκη (2007)
  • «Έμφυλες ταυτότητες και ενδοοικογενειακή βία κατά των γυναικών», εκδ. Ίτανος (2021)
  • «ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Αίτια – Συνέπειες και Αντιμετώπιση» εκδ. Ίτανος(2021)

Έχει αρθρογραφήσει στον τύπο για θέματα  εκπαίδευσης, πολιτισμού και ισότητας, ήταν  υπεύθυνη ύλης του εκπαιδευτικού περιοδικού  “Σύγχρονοι Προσανατολισμοί στην Εκπαίδευση”.

Έχει πραγματοποιήσει πολλές διαλέξεις σε όλη την  Ελλάδα για γονείς και εκπαιδευτικούς σε θέματα σχολείου – οικογένειας, συναισθηματικής αγωγής και ανάπτυξης της δημιουργικότητας, ειδικής αγωγής  και διαπολιτισμικότητας. Ως υπεύθυνη εκπαίδευσης  του Ινστιτούτου ∆ιαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων για  το Νομό Ηρακλείου έχει οργανώσει και συντονίσει  το πρόγραμμα “Εκμάθηση της Ελληνικής Γλώσσας  ως ∆εύτερης σε Εργαζόμενους Μετανάστες”.

Έχει διατελέσει, επίσης, συντονίστρια και βασική  εκπαιδεύτρια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος  Σχολικής Καινοτομίας – ∆ίκτυο «ΜΕΝΩΝ» για τους  νομούς Ηρακλείου και Λασιθίου.  Σημαντικός σταθμός στην επιστημονική της  δραστηριότητα και την επαγγελματική της πορεία  αποτέλεσε η ίδρυση του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών  και Κοινωνικών Επιστημών (Ι.Α.Κ.Ε.), του οποίου  διατελεί Πρόεδρος από το 2015 διαδραματίζοντας  καθοριστικό ρόλο στη διοργάνωση πέντε Συνεδρίων  με διεθνή προβολή και απήχηση, που έχουν ήδη  αφήσει το στίγμα τους στα ακαδημαϊκά, πολιτιστικά  και κοινωνικά δρώμενα της Κρήτης.

Source link