Κι όμως, το σεξ στην tv και το σινεμά δεν ‘πουλάει’ στη νέα γενιά

Καλά ακούσατε, το σεξ δεν πουλάει πια.

Και όμως, ήρθε ο καιρός που η έκφραση “το σεξ πουλάει”, δεν ισχύει πια. Τουλάχιστον όχι για τη Gen Z, η οποία σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, που έγιναν στις Ηνωμένες Πολιτείες, αδιαφορεί παντελώς για το σεξ στην τηλεόραση. Καλά ακούσατε, τα παιδιά της νέας γενιάς δεν ενδιαφέρονται για το σεξ στην οθόνη ενώ έχουν ήδη στρέψει το βλέμμα τους αλλού.

Συγκεκριμένα, η μελέτη Teens and Screens, που διεξήχθη από το Center for Scholars and Storytellers του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Λος Άντζελες, αποκάλυψε το ενδιαφέρον των νέων για τις ιστορίες που δίνουν έμφαση στις πλατωνικές σχέσεις. Από τους 1.500 νέους που συμμετείχαν στην έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς εξέφρασαν την επιθυμία τους να δουν παραγωγές που έχουν ως κύριο θέμα τους τη φιλία, κάτι μάλιστα που η ερευνητική ομάδα χαρακτήρισε ως “nomance”.

Η οικογένεια και η φιλία λοιπόν, φαίνεται πως είναι τα πιο σημαντικά θέματα για τους νέους ενώ οι φιλοδοξίες, τα πλούτη και το σεξ, αφήνει τη Gen Z παγερά αδιάφορη. “Οι έφηβοι θέλουν τα μέσα ενημέρωσης να δείχνουν έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από γνήσια ποικιλομορφία, σχετικούς χαρακτήρες και συγκινητικές εμπειρίες”, δήλωσε η Yalda Uhls, PhD, διευθύντρια του Κέντρου Υποτρόφων & Παραμυθάδων, η οποία τόνισε πως το Χόλιγουντ έχει χτίσει μία εντελώς λανθασμένη εικόνα για τους εφήβους.

Οι νέοι με λίγα λόγια, επιθυμούν να βλέπουν ιστορίες που σχετίζονται άμεσα με την πραγματική τους ζωή και την καθημερινότητά τους. Όπως είναι για παράδειγμα οι ιστορίες που αφορούν την ψυχική υγεία και που φαίνεται πως είναι εξαιρετικά σημαντικές για τη Gen Z. Αξίζει βέβαια να σημειωθεί πως εκτός από το σεξ, στον αντίποδα των πραγμάτων που θέλουν να βλέπουν οι νέοι στην τηλεόραση, έβαλαν τα ναρκωτικά και το αλκοόλ, την σεξουαλική ποικιλομορφία και -Greta Thunberg κρατήσου- την κλιματική αλλαγή.

ΠΗΓΗ:esquire.com.gr